Dermapen

Dermapen, cilt sıkılaştırma, ince çizgi ve kırışıklıkların tedavisi, ağız etrafındaki sigara çizgileri, genişlemiş gözeneklerin azaltılması, akne izleri, operasyon ve yanık skarlarının belirginliğinin azaltılması, gebelik çatlakları gibi pek çok dermatolojik sorunun tedavisinde kullanılır.

Uygulama öncesinde ciltteki makyaj artıkları temizleniyor ve cilt dezenfekte ediliyor. Dermapen uygulanacak bölgeye saf hyaluronik asid uygulanıyor. Dermapen cihazının cilde dik olarak hızla girip çıkan ultra ince mikro iğneleri (0,02 mm) sayesinde deri yüzeyinde mikroskobik kanallar açılması ile cildin iyileşme mekanizmaları tetikleniyor. Yaklaşık 30-40 dakika süren bu işlemde cildin sıkılığı, elastikiyeti için vazgeçilmez olan “kollajen” ve “elastin” sentezi sağlanıyor, kan dolaşımı artıyor.  İşlemden sonra yatıştırıcı bir petid maskesi uygulanıyor.

4 hafta ara ile minimum 4 seans öneriliyor. Hekim tarafından uygun görülen sürelerde tekrarlanan uygulamalar yapılabilir.

Dermapen

Dermapen, cildimizde dikey mikro kanallar oluşturarak hem cilt altına istenen karışımların daha kolay bir şekilde iletilmesini, hem de oluşan bu kanalların cilt tarafından kapatılması esnasında gerçekleşecek iyileşmeyi aktive eden bir uygulamadır.

Uygulamada, sorunun çözümüne yönelik bir şekilde düşük veya orta seviyede cilt yüzeyinde hasar oluşması sağlanarak, oluşan bu hasar sonucunda cildin kendisini yenilemesi ve sorunları ortadan kaldırması hedeflenir. Oluşturulan düşük ve orta seviyede hasarlar ile birlikte oluşan mikro kanallar aracılığı ile uygulama bölgesinin iyileşmesine yardımcı olacak vitamin, aminoasit, enzim gibi etken maddelerden oluşan kokteyllerin deri altına nüfuzu kolaylaştırılır.

Dermapen Nerelere Uygulanır?

-El

-Yüz

-Boyun

-Saç

-Akne,leke, çatlak, selülitli bölge ve vücutta doku kaybı olan bölgelere uygulanmaktadır.

Dermapen uygulamasında uygulama bölgesinde oluşturulan hasar ile birlikte kollajen üretimi ve cildin hyalüronik asit üretimi tetiklenmiş olur. Uygulama sonrasında iyileşme süreci oldukça hızlı olması nedeni ile tercih edilen uygulamalardan birisi olarak ön plana çıkmaktadır.

HANGİ SORUNLARI TEDAVİ EDER?

-Genişlemiş gözenekler

-İnce Kırışıklık Çizgileri

-Sivilce ve Akne İzleri

-Cildin yenilenmesi

-Cilt sıkılaştırma

-Cilt tonunun eşitlenmesi

Dermapen uygulamaları tedavi edilmek istenen soruna ve uygulanan bölgeye göre değişmekle birlikte ortalama 1-2 hafta ara ile toplamda 2 ile 6 seans arasında gerçekleştirilen uygulamalardır. Elde edilen sonuçlara göre yaklaşık 3 ile 4 ayda bir tekrarlanmaları, sonuçların kalıcılığının artırılması açısından tavsiye edilmektedir.